אורבן פרוג'קט אלופי הארץ!

אלופי הברייקדאנס לשנת 2015

בזמן שהחום רק עולה ועולה יש קבוצה מיוחדת במיוחד בעיר חדרה שכבר חצי שנה בלי חופשים עבדה קשה בשביל רגע אחד! לנצח את האליפות הארץ בברייקדאנס ולזכות בכרטיס השתתפות באליפות העולם הגדולה ביותר לקבוצות הבאטל אוף דה אייר (Battle Of The Year) או בקיצור הBOTY שבגרמניה.

אליפות העולם לברייקדאנס מתקיימת בעולם משנת 1990 וזוכה לתואר התחרות היוקרתית ביותר לקבוצות כאשר יותר מ-30 ארצות מקיימות מוקדמות יותר מ-150 קבוצות רוצות להגיע לגמר, וישראל כבר 12 שנים ביניהם. התחרות מתבססת על מופע שמכינים מראש (שואו) כ-6 דקות ולאחר מכן לפי ציונים בינלאומיים מקבלים ניקוד. הניקוד הגבוהה ביותר מעלה את הקבוצות לדו קרב אחת מול השניה (באטל) מחצי גמר ועד לגמר! בנוסף ניתנת אפשרות לזכות בשואו הטוב ביותר שגם ראוי מאוד לכבוד וההערכה!

אורבן פרוג'קט אלופי הארץ בברייקדאנס

רשת בתי ספר לברייקדאנס של "אורבן פרוג'קט" שהתחילה בחדרה, כבר 4 שנים ברציפות שומרת על המקום הראשון בין התלמידים בארץ ונכון להיום זהו בית ספר הידוע ביותר עם מורים ותיקים ומנוסים שמלמדים גם בזכרון יעקב ,בנימינה, כרכור, נתניה וכמובן חדרה עצמה עם יותר מ-300 תלמידים יחדיו.
יותר מחצי שנה הוקדשו לאימונים קשים במיוחד עם ביצועים שעוד לא נראו בארץ!
"השיתוף פעולה היה נפלא וכולם איחדו כוחות" אומר דימה מנהל והכוריאוגרף של הקבוצה!

ב 27.8 צוות הברייקדאנס "אורבן פרוג'קט" הביא לחדרה שני תארים יוקרתיים, זכיה בשואו הטוב יותר (בסט שואו) וכמובן באליפות עצמה. ב 24.10 יעמדו הנציגים על במה עולמית בגרמניה באליפות העולם מול 20 אלף צופים ומיליונים שיצפו בשידור חי מול המסכים!

"לצערנו אין מספיק הכרה בתחום שלנו בעיר חדרה ועם הזכייה הכפולה יש תקווה לעלות את המודעות בעיר ובארץ במיוחד למען דור העתיד והתרבות כולה שעושה ניסים לילדים ובני נוער" אוסיף אדי, רקדן ותיק בצוות.

עדכון הפוסט בסרטון מהטיול של הרכב אורבן פרוג'קט באליפות העולם בגרמניה!
צפייה מהנה!

נכון לעכשיו הנבחרת של ארובן פרוג'קט לא מורידה רגל מהגז והצוות עובד קשה לקראת האליפות העולם ומקווה גם שם לייצג בכבוד ולעשות היסטוריה.